Silvae Saltare
Log lige ind buddy!

Join the forum, it's quick and easy

Silvae Saltare
Log lige ind buddy!
Silvae Saltare
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oversigt "Bløde Ting"

2 posters

Go down

Oversigt "Bløde Ting" Empty Oversigt "Bløde Ting"

Post by Svensken Sun Feb 12, 2017 10:39 am

Jeg kan huske vi har snakket om hygge-hjørner / chillout områder før.

Jeg ved ikke om vi har brug for det, men i mangel af at have noget fornuftigt at foretage mig lige på gældende tidspunkt så tænkte jeg på, lige at skrive ned, hvad vi ligger inde med i form af puder, tæpper, skum, madrasser, dyner og andet i samme dur.

Jeg har: en 200 liters sæk med skumrester i forskellige dimensioner (ikke vildt store).
Kan skaffe: store hele skumplader(madrass-skum) 240x200 cm til 6-700 kr (hvis vi vil have sådan en kæmpe hygge-madrass på et tidspunkt).
- eller gratis hjemtage rester i forskellige dimensioner (som regel under 40cm bredde og op til 200cm længde). Man kan altid lime flere mindre stykker sammen for at lave større stykker.

Jeg skal nok opdatere posten med nogen billeder af hvad jeg tænker og har mulighed for at fremstille/skaffe til os.

Hvis i synes det er en plan så skriv endelig hvad i selv ligger inde med eller vil af med til "formålet", og gerne med mål (højde, længde/bredde, tykkelse), så kan vi altid udregne hvor mange kubikmeter det fylder (i forbindelse med opbevaring/transport)  Very Happy

EDIT: Billeder af diverse skum
Oversigt "Bløde Ting" Dsc_0110
Oversigt "Bløde Ting" Dsc_0112
Oversigt "Bløde Ting" Dsc_0111


Last edited by Svensken on Thu Feb 16, 2017 8:08 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : +billeder)
Svensken
Svensken

Posts : 16
Join date : 2017-02-09
Location : where i am at

http://www.sportsfluen.dk/

Back to top Go down

Oversigt "Bløde Ting" Empty Re: Oversigt "Bløde Ting"

Post by Formanden Sun Feb 12, 2017 10:04 pm

Synes det lyder som en fed ide. Med hensyn til plads og hvad vi har af ting kan vi lige se på det når vi giver kælderrummet en tur engang i marts.
Formanden
Formanden

Posts : 11
Join date : 2017-02-09
Location : Mønten

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum